
1032/65
- NOWOŚĆ

Klawiatura do programowania
Cena: zapytaj
Zobacz
Indeks: 1083/58A
Bramka IP przekierowująca rozmowy na urządzenia mobilne Android/iOS (Call Forward)
Urządzenie objęte 5 letnią gwarancją
Cena netto:
1125 zł
Cena brutto:
Rabaty dla profesjonalistów
Wypełnij formularz1083/58A Bramka IP przekierowująca rozmowy na urządzenia mobilne Android/iOS (Call Forward) do systemu 2Voice oraz zestawów wideodomofonowych:
|
|
Jeśli posiadasz już w swoim domu/mieszkaniu/bloku system 2Voice lub jesteś inwestorem i masz zamiar zakupić system 2Voice proponujemy Ci dodatkowe urządzenie, które w znaczący sposób ułatwi Tobie, lub Twoim klientom życie. Bramka IP przekierowująca rozmowy na urządzenia mobilne Android/iOS (dzięki darmowej aplikacji CallMe) pozwala na odebranie połączenia w każdej sytuacji i w każdym miejscu na ziemi z dostępem do internetu w urządzeniu mobilnym. Zawsze w ten sposób pozostaje się w kontakcie ze swoim domem/mieszkaniem. Dzięki aplikacji na Smartfon/Tablet można odebrać rozmowę audio/wideo, porozmawiać z osobą znajdująca się przy panelu oraz otworzyć furtkę lub bramę. Dodatkowo, jeśli maksymalnie czterech użytkowników będzie posiadało zainstalowaną aplikację CallMe z tym samym kontem wywołującym, wówczas będziecie mogli ze sobą rozmawiać dzięki połączeniu interkomowemu oraz połączeniu z wideomonitora na aplikację. Wystarczy, że zainstaluje się to dodatkowe urządzenie i już można cieszyć się z komfortowego, praktycznego, bezpiecznego i dającego wiele możliwości rozwiązania !
Sposób podłączenia urządzenia w systemie 2Voice w przypadku posiadania unifonu (słuchawki) Audio:
Bramkę IP można podłączyć w wolne zaciski dystrybutora piętrowego nr ref. 1083/55 (ewentualnie podłączyć kolejny dystrybutor) i zamontować Bramkę np. w szachcie piętrowym. Można również podłączyć szeregowo z unifonem MASTER w domu/mieszkaniu i skorzystać np. z obudowy natynkowej nr ref. 1083/88. UWAGA !: W przypadku posiadania w domu/mieszkaniu unifonu (słuchawki) Audio przekierowany na aplikację CallMe zostanie jedynie dźwięk (bez obrazu - nawet jeśli zamontowano kamerę przy panelu wejściowym). Do przekierowania również sygnału wideo wymagany jest w pomieszczeniu (zamiast unifonu) wideomonitor np. nr ref. 1750/1, 1750/6, 1716/2, 1716/1, 1717/12H lub 1719/1. Nie ma możliwości montażu samej Bramki IP w domu/mieszkaniu, gdy nie ma żadnego uniofnu lub wideomonitora MASTER w pomieszczeniu.
Sposób podłączenia urządzenia w systemie 2Voice w przypadku posiadania wideomonitora:
Bramkę IP można podłączyć w wolne zaciski dystrybutora piętrowego nr ref. 1083/55 (ewentualnie podłączyć kolejny dystrybutor) i zamontować Bramkę np. w szachcie piętrowym. Można również podłączyć szeregowo z wideomonitorem MASTER w domu/mieszkaniu (poprzez wyście LINE OUT) i skorzystać np. z obudowy natynkowej nr ref. 1083/88. Należy pamiętać, iż do połączenia szeregowego z wideomonitorem nr ref. 1750/1 lub 1750/6 wymagany jest zamontowany adapter nr ref. 1750/50. W pozostałych modelach wideomonitorów wyjście LINE OUT jest już w standardzie.
CHARAKTERYSTYCZNE CECHY URZĄDZENIA:
• Przekierowująca połączenia na aplikacje mobilną Bramka IP 1083/58A współpracuje z instalacjami systemu 2Voice oraz zestawami wideodomofonowymi: 1722/661, 1722/662, 1722/671, 1722/672, 1783/861, 1783/862, 1783/871, 1783/872, 1783/641, 1783/651, 1783/821, 1783/822, 1783/831 oraz 1783/832
• Połączenie między urządzeniem, a zestawem realizowane jest za pomocą dwóch niespolaryzowanych żył plus ewentualne zasilanie lokalne urządzenia za pomocą zasilacza nr ref. 1083/24;
• Konfiguracja Bramki IP odbywa się za pomocą bezpłatnej aplikacji na Smartphone/Tablet CallMe;
• Podłączenie do domowego internetu może odbyć się bezprzewodowo z siecią WiFi lub za pomocą przewodu LAN poprzez wbudowane złącze RJ45;
• Istnieje możliwość wyłączenia przekierowania w z góry określonych interwałach czasowych;
• Możliwość wywołania podglądu obrazu na panelu(ach) poprzez połączenie zwrotne oraz otwarcie przy tym furtki lub bramy i przeprowadzenie ewentualnej rozmowy;
• Dziennik nieodebranych rozmów/połączeń podczas trwania rozmowy telefonicznej;
• Przekierowanie rozmowy może nastąpić jednocześnie do czterech użytkowników aplikacji zalogowanych na to samo konto;
• Pomiędzy zalogowanymi użytkownikami istnieje możliwość komunikacji interkomowej oraz w kierunku z wideomonitora na aplikację;
• Na jedno konto w aplikacji można zaprogramować wiele połączeń z różnych obiektów (domów, firm, mieszkań) - funkcja bardzo przydatna w przypadku monitorowania kilku obiektów np. w centrum monitorowania;
• Odbioru rozmowy można dokonać gdziekolwiek jesteś na świecie, wystarczy dostęp do mobilnego internetu w Twoim urządzeniu;
• Bramka IP 1083/58 do systemu 2Voice to komfort, praktyczność, bezpieczeństwo i liczne możliwości;
PARAMETRY TECHNICZNE:
![]() |
Zasilanie linii danych: 48 V |
DODATKOWE AKCESORIA:
![]() |
W przypadku montażu urządzenia natynkowo (np. na ścianie w niewielkiej odległości od wideomonitora) zalecane jest dokupienie specjalnej obudowy nr ref 1083/88, która w niezwykle estetyczny sposób maskuje samo urządzenie w wykończonych wnętrzach apartamentów, domów i mieszkań. Obudowa w kolorze białym.
|
![]() |
Zasilacz zewnętrzny dodatkowy nr ref. 1083/24 wymagany jest do zasilania Braki IP w przypadku, gdy w systemie 2Voice znajduje się więcej, niż 12 unifonów/wideomonitorów w jednym pionie odbiorników. Zasilacz nie jest zawarty w zestawie Bramki IP. Więcej szczegółów na temat powyższej zależności zawarte jest w instrukcji obsługi Bramki IP. |
BEZPŁATNA APLIKACJA CallMe DO ODBIORU ROZMÓW NA URZĄDZENIACH MOBILNYCH (Smartfon/Tablet/PC np. poprzez bezpłatny emulator systemu Android):
POBIERZ APLIKACJĘ NA SYSTEM ANDROID |
|
System
2Voice
Bramka IP (Call Forward)
Ilość użytkowników
jeden
Wymiar
(Dł. x Gł. x Wys.): 140 (~8 DIN) x 90 x 60 mm
Montaż
natynkowy
szyna DIN
Napięcie zasilania
Z magistrali lub 24V z zasilacza 1083/24
Pobór prądu
200 mA
Moc
6 W
1032/65
Klawiatura do programowania
Cena: zapytaj
Zobacz
1736/102
Zestaw 2 przycisków wywołania do panelu 1736/51
Cena netto: 112 zł
Cena brutto: 137,76 zł
Zobacz
1707/94
Uchwyt wideomonitora głośnomówiącego Imago Digivoice
Cena: zapytaj
Zobacz
1039/41
Unifon do centrali portierskiej iPerVoice
Cena: zapytaj
Zobacz
Zarejestruj się i uzyskaj
dostęp do naszej strefy
zamkniętej!