Oferujemy szeroki zakres usług związanych z naprawami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi urządzeń będących w naszej ofercie handlowej. Dysponujemy nowoczesnymi systemami testującymi, dokumentacją techniczną producentów oraz nowoczesnym oprogramowaniem do testów i optymalnej konfiguracji sprzętu.

Testujemy wszystkie urządzenia produkowane i oferowane przez Miwi-Urmet Sp. z o.o. oraz wykonujemy pomiary parametrów tych urządzeń. Udzielamy konsultacji dotyczących usuwania usterek występujących podczas eksploatacji naszych urządzeń.

Służymy Państwu pomocą przy rozwiązywaniu problemów dotyczących dysfunkcji złożonych i zaawansowanych technologicznie systemów cyfrowych, domofonowych, wideodomofonowych, kontroli dostępu, telewizji dozorowej, systemów alarmowych i monitoringu oferowanych przez naszą firmę.

Wykonujemy ekspertyzy techniczne i wycenę kosztów napraw. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług.

Ogólnopolski serwis techniczny zlokalizowany jest w siedzibie firmy w Łodzi przy ulicy Pojezierskiej 90A. Czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.30 - 16.00

Brak dołączonego do reklamowanego przedmiotu formularza, bądź też niepełne jego uzupełnienie (szczególnie w rubryce: opis wady/przyczyna reklamacji) skutkował będzie wydłużeniem czasu rozpatrywania zgłoszenia reklamacyjnego.

FORMULARZ REKLAMACYJNYKARTA GWARANCYJNA

ico-instalator.png

Jesteś instalatorem?

Zarejestruj się i uzyskaj
dostęp do naszej strefy
zamkniętej!

  • dostęp do specjalistycznych artykułów i wideo
  • instrukcje i inne materiały dotyczące produktów
  • formularz do składania zapytań ofertowych
  • newsletter z informacjami o promocjach i nowościach
Zarejestruj się Zobacz szczegóły