Najczęściej zadawane pytania
Na naszej stronie internetowej znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania. Jeżeli odpowiedzi w pełni Państwa nie usatysfakcjonują, prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy z naszą firmą.

[ Strona internetowa ] Jak się zarejestrować na stronie?
Na stronie znajduje się odnośnik do podstrony z rejestracją. Należy podać wymagane dane i kliknąć w przycisk "Zarejestruj". Wystarczy już tylko poczekać, aż nowy użytkownik zostanie aktywowany przez Administratora. Najczęściej jest to w tym samym dniu, najpóźniej w następnym dniu roboczym. W przypadku dalszego braku możliwości zalogowania na stronie prosimy o kontakt it@miwiurmet.pl lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
[ Strona internetowa ] Co zrobić, gdy nie ma karty katalogowej danego produktu?
Najlepiej na stronie z danym produktem kliknąć link "Zadaj pytanie" - wypełnij formularz i kliknij "Wyślij". Nasz pracownik otrzyma tą informację i umieści taką kartę na stronie.
 

[ Domofony ] Co to jest unifon i video-monitor?
Unifon i video-monitor są urządzeniami odbiorczym instalowanym w pomieszczeniu abonenta. Najczęściej słuchawka lub monitor ze słuchawką lub bez do prowadzenia rozmowy z osobą stojącą przy panelu wywołania.
 
[ Domofony ] Co to jest panel wywołania?
Panelem wywołania nazywamy urządzenie za pomocą, którego wybieramy abonenta przez wybranie odpowiedniego przycisku lub wpisanie kodu logicznego użytkownika.
 
[ Domofony ] Co to jest kod logiczny?
Kodem logicznym nazywamy kod jednoznacznie identyfikujący użytkownika ( abonenta ) w systemie domofonowym lub video-domofonowym.

[ Domofony ] Dlaczego w przypadku prowadzenia rozmowy interkomowej (między unifonami) słychać wszystko w panelu wywołania?
 
Do zasilania zestawów domofonowych z funkcja interkomu należy użyć zasilacza z funkcją interkomu. Prawdopodobną przyczyną słyszenia rozmowy w panelu wywołania jest podłączenie zacisku G zamiast T do przycisku wywołania interkomowego. Aby zasilacz pracował w trybie interkomowym należy obciążyć wejście generatora ( T ) zasilacza.
 
[ Domofony ] Czy na jednym numerze logicznym może pracować kilka unifonów w systemie MatibusSE?
 Nie.

 

[ Domofony ] Dlaczego w systemie MatibusSE, wchodząc w menu programowania (krok 503 i 803) klawiatura się blokuje?
Należy sprawdzić czy jest założona zworka między zaciskami GND i PH. Jeżeli tak należy ja usunąć. Problem powinien zostać rozwiązany.

 

[ Domofony ] Co oznaczają cztery poziome kreski ---- na panelu wejściowym w MatibusSE?
 Migające cztery poziome kreski oznaczają brak komunikacji klawiatury z zasilaczem ( np. uszkodzona linia danych ). Kreski mogą się również pojawić kiedy w systemie nie będzie żadnego zasilacza MASTER.

 

[ Domofony ] Co oznaczają cztery poziome kreski ---- na panelu wejściowym w MatibusSE?
 Migające cztery poziome kreski oznaczają brak komunikacji klawiatury z zasilaczem ( np. uszkodzona linia danych ). Kreski mogą się również pojawić kiedy w systemie nie będzie żadnego zasilacza MASTER.
 
[ Domofony ] Jak w systemie MatibusSE sprawdzić, który panel wywołania jest główny a który dodatkowy?
 W przypadku instalacji z wejściami głównymi i dodatkowymi wyłączenie w systemie zasilacza master (P801 - kropeczki na dole oznaczają zasilacz MASTER) kaseta główna wyświetli znak ----.
 
 
[ Domofony ] Co zrobić w przypadku kiedy po odłożeniu słuchawki zostaje uruchomiony elektrozaczep (MatibusSE, Basic)
 W takim wypadku należy wejść w tryb programowania 007 i wydłużyć impuls otwarcia drzwi.
 
[ Domofony ] Który przekaźnik zastosować dla systemu analogowego w przypadku podłączenia kilku paneli wywołania do jednego unifonu?
 W przypadku kiedy chcemy wywołać unifon z dwóch paneli wejściowych należy zastosować przekaźnik P2UPR. Jeżeli paneli będzie więcej niż 2 w takim wypadku należy zastosować przekaźnik P1E.
 
[ Domofony ] W systemie analogowym "4+n" chciałbym za pomocą jednego przycisku wywołać kilka unifonów jednocześnie. Jaki potrzebuję przekaźnik?
 Przekaźnik P3E z generatorem umożliwia wywołanie max. 4 odbiorników jednocześnie.

 

[ Domofony ] Jak uzyskać całkowite wyciszenie unifonu Atlantico wyposażonego w regulator głośności 1132/63?
 Aby uzyskać możliwość całkowitego wyciszenia dzwonka w domofonie należ wykonać jedną z dwóch następujących rzeczy: - podłączyć kabelek głośności przesunięty lekko w prawą stronę (tak aby dwa piny pozostały nie podłączone) lub - przeciąć w kabelku połączeniowym żyłę czerwoną
 
[ Domofony ] Dlaczego w systemie MatibusSE przy instalacji z wejściami dodatkowymi kaseta główna nie wywołuje abonenta (pojawia się Er04), natomiast kasety dodatkowe pracują bez problemu?
 Prawdopodobnie nie przypisano kodów logicznych dla magistrali głównej. Krok programowania 802 lub 803. Należy z każdej kasety zaprogramować kody logiczne dla magistrali głównej.
 
 
[ Domofony ] Co oznaczają kody błędów Err01 - Err15 w systemie MatibuSE.
 Er01 - zwarcie w pionie 1 Er02 - zwarcie w pionie 2 Er03 - zbyt wolne wprowadzenie kodu wywołania Er04 - brak takiego kodu logicznego w systemie Er05 - brak takiego kodu otwarcia Er06 - audio zajęte Er07 - błędny kod instalatora Er08 - lokal nie posiada przypisanej pastylki DALLAS Er09 - nieprawidłowy format kodu fizycznego Er10 - przekroczony czas "bezczynności" w trybie programowania Er11 - kilka lokali o tym samym kodzie w systemie Er12 - pastylka DALLAS aktualnie przypisana Er13 - brak wolnej pamięci eeprom Er14 - centrala portierska zajęta Er15 - zasilacz znajduje się już w trybie programowania