ict pl 712 zima2

 

W przeddzień zbliżającej się przerwy świątecznej i ferii, ważne jest, aby nie zapomnieć o istotnych sprawach takich jak zabezpieczenie obiektu, czy biura podczas naszej nieobecności. Powinniśmy się upewnić, że wszystko będzie działało sprawnie a nasze biuro będzie należycie chronione. Ostatnią rzeczą, jakiej zapewne pragniemy podczas kolacji wigilijnej, jest telefon z informacją, że drzwi do biura są otwarte lub światło niewyłączone. System ProtegeGX i WX zadbają, by to się nie wydarzyło.

 

Korzystając z harmonogramów określamy, kiedy (w jakich godzinach, w jakich dniach) użytkownik ma dostęp do danego obszaru, kiedy drzwi otwierają się automatycznie, kiedy strefy alarmowe powinny pozostać uzbrojone, a także kiedy włączyć lub wyłączyć kontrolowane urządzenia (jak na przykład oświetlenie) lub zmienić ich specyfikę pracy. Harmonogramy zazwyczaj są używane do drzwi i stref. Dlatego też, w okresie świątecznym, czy wakacyjnym, chcemy aby harmonogramy funkcjonowały inaczej niż zwykle.

W tym celu należy wykonać 3 proste kroki:

- święta i inne dni wolne należy dodać do grupy wakacyjnej, jednej lub wielu

- taką grupę wakacyjną należy przypisać do wybranych harmonogramów

- tryb wakacyjny w ustawieniach harmonogramu musi być ustawiony na „nieaktywne w wakacje”

 

 

Poniższe filmiki w języku angielskim pokazują krok po kroku jak to zrobić.

 

 

 

 

Zobacz oryginalny artykuł w języku angielskim